28.08.2007

TAŞ TIRTILLARIMIZ

Yaz tatilinde çocukları oyalamak zor.Hergün farklı birşeyler yapmaya çalışıyoruz ancak gene de bazan tıkanıp kalıyoruz.Kızlarımın sıkıntısını gidermek için blogları dolaşırken , keşfettim sayfalarını.Fimolar,boyamalar yaratıcı fikirlerle dolu Çoçukla çocuk, un sayfaların da öyle güzel çalışmalar vardı ki,kızlarımı da çağırdım ve taş tırtıl fikri çok hoşlarına gitti.Malzemelerimizde vardı.2-3 yıl öncesinde Gümüldür'den topladığımız taşların arasından seçtik ,taşlarımızı.zeynep ve İpek keyifle boyadı taşları.Rengarenk neşeli taşlar ortaya çıktı.


Daha sonra taşlarımızı büyükten küçüğe doğru,fon kartonuna yapıştırıp,taşların aralarından yuvarlaklıklarını bozmadan makasla şekillendiriyoruz.

Büyük kızım Zeynep ,Nazlı tırtıl koydu adını.


İpek iki tane tırtıl yaptı.İpeğin tırtıları da Leyla ile Melek... İpeğin fon kartonunu kesmesine ben yardımcı oldum.Tek başına kesemedi.


Bunlar da arta kalan renkli taşlar....
teşekkürler Çocukla Çocuk




15 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Asıl biz tesekkur ederiz perili köşk,super olmuş bunlar. siz de takiptesiniz,

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çocukla cocuk,kızlarımı epeydir bu kadar keyifli görmemiştim,fimolu çalışmalarınız da favorimiz ,en kısa zaman da onları da deneyeceğiz,
sevgiler....

BALDAN TATLI dedi ki...

Çok güzel olmuş bu taş tırtıllar. Bende gidiyorum gümüldür'e. Orada merkez bankasının kampı vardır ve ben bayılırım oraya. Gittiğimde toplamalıyım taşları. Oğlumla bende yapalım bu tırtıllardan. Sevgiyle kal.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

baldan tatlı,bu taşlar denizin içinde ıslakken o kadar güzeller ki,koca bir torba doldurup getirmiştim ,her gördüğüme a bak bu çok değişik diyerek toplamıştım,kuruyunca denizde ki renkli halleri kalmadı ama şekilleri ile de çok güzeller...
hadi en kısa zaman da siz de yapın...
iyi tatiller...

BALDAN TATLI dedi ki...

Canım ne söylesen haklısın sayfamda hemen düzeltiyorum. Dalgınım bu aralar, hemde çoookk.

Calimero Mutfakta dedi ki...

iyi fikir ayrica cko da hos olmus.. masallah zeynep ve ipek e ellerine saglik..

Gamzeli dedi ki...

Bence çok güzel birşey arada çocukla çocuk olmak, iyi yapmışsın...Ne güzelde yapmışlar vallahi...Öptüm üçünüzüde..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

calimero selam...
dün kızlarımla yaptık (onların diliyle faaliyet) çocukla çocuğun düşüncesi çok iyi oldu,mutlu oldular
bugün de anaları yaptı ,taştan bir faaliyet yarında onu eklerim....
sevgiler....

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim ya ne zaman yorum bırakıcan diye bekliyordum,ben kesinlikle senin bloguna giremiyorum,blogunu açınca müzik için çıkan pencereyi tıklar tıklamaz bırak blogunu internet komple kapanıyor.Birtek ben de mi böyle oluyor.Benle alakalı bir sorun mu ,ne yapmam lazım bilmiyorum ki....
valla bloguna giremediğim için çok üzülüyorum....
bir çözüm bulalım buna ya....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Oy kuşlarımın ellerine sağlık. Ne de güzel tırtıl yaparlarmış o güzel elleriyle. Öp annesi lütfen benim yerime de onları. Böyle uzaktan olmuyor ki, ben onlara aferin benim güzel kızlarım. Nasıl da anneleri gibi beceriklilermiş deyip şöyle kocaman sarılmak hatta gıdıklayıp, kıkırdaşmalarını duymak istiyorum.:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

fikrimcim şimdi dediklerini yaptım,
yazdıklarını okudum kızlarıma sarıldım, öptüm,gıdıklayıp,kıkırdak seslerini yolluyorum sana....

Deniz dedi ki...

Nazlı tırtılın gözleri İpek'in gözlerine benziyor, ablası güzel kardeşini resmetmiş :) Güzel annenin güzel kızları

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hiii gerçekten de öyle ,ipeğin gözleri gibi valla,zeynep çok seviyor kardeşini,ipek için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim ama...:((

Gamzeli dedi ki...

allah allah neden acaba ? Çok üzüldüm şimdi...gerçi sadece senden duydum başka kimse demedi ama deseler bile nereye diyecekler...Bulalımda nasıl bulalım ki :(((

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

evet sana gelenler de sorun yok ki girebiliyorlar,çok önceden de ara ara böyle oluyordu ya şimdi ,sayfanı okuyamadan anında kapanıyor....