28.05.2008

BİLMEM NE DESEM Kİ :D


Diyeceksiniz ki bu kadının da hep bir bahanesi var ancak bahanem olmasa , bloğum bu kadar ihmale gelirmiydi ....
Eşimin annesi bir hafta yanımızdaydı ;haliyle oturamadım pc ye ve kimseleri de okuyamadım :(
Bitmek bilmez kışlık yıkama ve kaldırma ,yorgan havalandırma gibi işleri ,artık ortalardan kalksın diye yaptım.Yok valla hamarat gelin durumlarından hiç hoşlanmam ,yapmak zorunda olduğum için yaptım :)
Şimdi bu aralar benim en yoğun günlerim.Yılsonu etkinlikleri geldi çattı.
Mezuniyet töreni hazırlıkları,provaları,kullanılacak müzik seçimi,tören sonrası konseri için son çalışmalar,
yıl sonu konseri son provaları,eksik enstrüman temini,ses düzeni,provalara gelmeyen öğrencileri ayrıca bul,çalıştır,mutlaka ters giden birşeyler olur onlara sinirlen,
eve gelince kızlarımın yılsonu faaliyetlerinin provaları derken içim dışım prova oldu.13 haziran gelsin artık!!!!
Pilim bitti...
Sizleri tam bahar aylarına uygun mutlaka bildiğiniz ve yediğinizi düşündüğüm pirinç salatası ya da çin salatası ile başbaşa bırakıp ,wordde şarkı listesi yazmaya geçiyorum.
Salatayı ise dilediğiniz kadar pirinci sıvı yağla biraz diri kalacak şekilde pişirip ,
içine taze soğan,dereotunu ve kornişon turşuyu mutlaka ekleyip ,
sonra ki malzemeleri sizin damak tadınıza göre(mısır,domates,yeşil,siyah zeytin,maydonoz,rende havuç,kırmızı lahana,haşlanmış tavuk göğsü)ilave ederek bol limonla tamamlıyoruz.
Yağını, pirinci pişirirken koyduğumuz için tekrar koymaya gerek yok.Yanında başka bir şey yemeden ,öğünümüzü hafif bir şekilde tamamlamanın huzurunu yaşıyoruz tabi...

10 yorum:

Betül dedi ki...

Perilicim,
sık sık geldim sana, nerelerde bu hatun diye :) çileklere, kirazlara bakıp, gittim :) oh ne güzel, o hiç sevmediğim yazlık-kışlık işlerini bitirmişsin, benim de bitti sayılır.yıl sonu programlarınızda başarılar diliyorum canım, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Şu kışlıkları kaldırma sevimsizliğini ben de haftasonu hallettim sayılır. Pirinç salatasına bayıldım.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Oh geçmiş olsun. En zoru bitmiş. Benim de başımdan geçti biliyorsun. Yaz da geçecek ya, hani tekrar çıkartılacak onlar, o daha da sevimsiz bir iş yahu.:(

Öğretmenim, haydi hayırlısı, tatil de geldi çattı şükür. Allah bize acısın ne edelim. Çook sıcak buralar.:(

Salatan da nefis görünüyor, ellerine sağlık canım.

Bu kadar özletmesen kendini be kuzum. Kızlarımı da öperim, seni de...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, okul sonu yaklaştıkça yoğunlaştı haklısın valla.
Pirinçç salatası hiç yememiştim. Deneyeceğim canım. Sana kolay gelsin. Çok öptüm.

şengül dedi ki...

peri canım gerçekten çok zor ama az kaldı okulların kapanmasına bizlerdede var aynı telaşe hepimize kolay gelsin canım salata çok güzel gözüküyor tadıda çok güzeldir mutlaka bende yapıyorum misafir gelince özellikle

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

pirinç salatasını duydum ama hiç yemedim (çin salatası yedim aynı mı bilmiyorum) ama en kısa zamanda deneyeceğim :)

Adsız dedi ki...

Allah kolaylık versin.Neyse uzunca bir tatil sizi bekliyor.Ayrıca çin pilavınız iştahımı kabarttı.bende yapacağım.Daha önce bir arkadaşımda yemiş ve beğenmiştim.Uzun yıllar oldu.Paylaştığınız için teşekkürler.Tarifi aklımda kalmamıştı.sevgiler.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bilmem ne desemki güzel bir isim olmuş.Pirinç salatası ilk defa duydum ama güzele benziyor:))ellerine sağlık canım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kolay gelsin sevgili Perili Köşk, en yoğun dönem. arkasından güzel bir tatil.

İlknurundünyası dedi ki...

Of of o yazlık kışlık derdi hiç bitmeyecek gibi geldi bana da
Pirinç salatasını taa çocukken bilmeden yapardım ben,öğle yemeklerinde özellikle annemin yaptığı pilava,sofradaki salatadan kaşık kaşık döker,karıştırır yerdim de ev halkı benimle dalga geçerdi,seneler sonra kız kardeşim bir arkadaşına oturmaya gittiğinde çin salatası ikram edilmiş,eve gelince "abla gülecem gülemedim,meğer sen çin salatasını herkeslerden önce keşfetmişsin de biz senin gibi yeteneği harcamışız"demişti.
Eline sağlık gerçekten hafif ve dengeli,hem diyet hem de doyurucu.
Sene sonu etkinliği bizim kızın okulunda yapılmayacak sanırım:(Zaten sınıfça pek şanssız bir sene geçirdiler,işin benim için problem yanı okul kayıtları,bu sene birinci sınıfa kayıt yaptırmam gerekiyor büyük kızımı,küçüğü de anaokuluna ve bizim çocukları artık Cumhuriyet İlköğretim almayacak mış:(
Bize İMKB'yi adres gösterdiler,hiç tanımadığım bilmediğim bir okul en önemlisi de öğretmen benim için işte bu aralar sıkıntım bu benim de.
Neyse ki senin için az kaldı,sabır ve güç diliyorum,kızlarını öpüyorum.