11.11.2008

SIKINTI

Çok sıkılıyorum.Öyle böyle değil,berbat bir ruh halindeyim.
Hiçbir şeye yetişemiyorum.Sevmiyorum şikayet etmeyi ama öyle...
Bir sürü şey yapmak istiyorum,olmuyor işte yetmiyor zaman.Hafta sonu gazetelerini bile okuyamadım.
Zamanı iyi planlayamayan bir insan değilim.Bilakis herşeyim aşırı planlı proğramlı.Ama yapacaklarım çok ,zamanım yok ....
Her ay aldığım dergilerimi güzel güzel okuyayım istiyorum,hepsi yarım yarım, içim gidiyor, kenarda öyle duruyorlar.Yeni kitaba başladım, ağır aksak okunmakta...
Yaz tatilinde aldığım canım nakış kitaplarım,kurdelelerim hepsi öyle duruyor...Mutfakta zaman alan yiyecekler yerine çabuk pişen,pratik yiyecekler yapıyorum.Geçen zamana üzülüyorum sonra.

Canım bloğum en güzel oyuncağım benim ...Aylardır etiket bulutumu bile yerine koyamadım.Bir şeyler eksik diyor kurcalamam lazım,bir sürü gözüme batan şeyler var düzeltmem lazım,yeni arkadaşlar var eklemek istediğim,hala ekleyemediğim,düzenli okumak isteyip te okuyamadığım
öyle güzel insanlar var ki...sık kullanılanlar doldu taştı.
Gidilecek iki film var...
Ziyaret edilecek arkadaşlarım,
Çalınacak,söylenecek,şarkılarım,türkülerim..
Hiç uyumasam, uyuyamayabilsem ,hergün uyuduğum 6 saat uykuyu 4' e 5 düşerebilsem.Ama düşürdüğüm zaman zombi gibi gezmesem....sem,sam,bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ........

17 yorum:

Betül dedi ki...

perilicim, birde şöyle düşün, ne mutlu ki yapmak istediğin bir sürü şey, yani hayat enerjin var, etrafında sana ihtiyacı olan, sorumlu olduğun sevdiğin insanlar var, iyi ki varlar, dönem dönem hepimiz yaşıyoruz bu sıkıntıları, seninde dediğin gibi, iyi ki oyuncağımız var,paylaşabiliyoruz, en kısa zamanda rahatlaman dileği ile, sevgiler canım,

Adsız dedi ki...

herşeyi yapmayıverin bence...böyle yaşanırmı....bunalmakta haklısınız ama bırakın olabildiğince olsun olmayanlar geri kalsın...önce can sağlığı...kimse dört dörtlük yapmıyor ki herşeyi ben de eskiden her tarafa yetişmeye çalışır sonra çıldırırdım...şimdi hiç öyle bir derdim yok boşveeer dedim kendi kendime herşeyi tam yaptım da taç mı taktılar bana...keyif benim değil mi ister yaparım ister yatarım:))) kendime zaman ayırmaya başladım hayat bu işte..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım aynen bende hiçbirşeye yetişemiyorum. Bunalmış bir durumdayım. İmdattttttttttt

Primarima dedi ki...

Herkez aynı inanki hepimiz aynı durumdayız yokmu bu günleri 24 saatden 30 saate çıkarıcak bir yetkili:)
Yetmiyor kimseye artık...

BALDAN TATLI dedi ki...

Unuttum son zamanlarda kendimi. İstifa etmek istiyorum hem annelikten ham karılıktan. Herkes beni ister çağırır. Paçalanmak kabil olsa ortadan bölün beni ama üçe harkese bir aslı. Yetmiyor hiç bir şeye yetmiyor ne zaman nede başka bir şey...

özii dedi ki...

ben hep derim ki zaman içinde zamana ihtiyacım var. Açılıverse bir zaman baloncuğu ve herşey bitse ve ben geri gelsem. Bırak bir süre herşeyi nasıl olsa yoluna giriyor birşekilde....

Adsız dedi ki...

yazını okurken beni anlatıyorsun sandım bi an.sonra yapılan yorumlarda da arkadaşlar üç aşağı beş yukarı aynı dertten muzdarip. demekki ortak özalliklerimizden biri de bu.onun için birbirimizi çok iyi anlıyabiliyoruz. ne diyeyeyim. bol sağlıklı zamanlar hepimize.

Adsız dedi ki...

yazını okurken beni anlatıyorsun sandım bi an.sonra yapılan yorumlarda da arkadaşlar üç aşağı beş yukarı aynı dertten muzdarip. demekki ortak özalliklerimizden biri de bu.onun için birbirimizi çok iyi anlıyabiliyoruz. ne diyeyeyim. bol sağlıklı zamanlar hepimize.

3prenses dedi ki...

sağlık herşeyden önemli.bende öyle derdim işleri yetiştiremiyorum,şunu yapamıyorum,bunu yapamıyorum.ama sağlığımı kaybedince şimdi aman boşver olduğu kadar deyip stres yapmıyorum.çocuklarımın başında olayım yeter.sende öyle düşün sıkıntı stres hasta olursun sonra canım aman ha.

Tabiat Ana dedi ki...

enerji dolu , cıvıl cıvıl perim benim.napalım sıkma kendini bu kadar bende seni tanımışsam sen neyapar ne eder yapmak istediklerine başlar yarım olanları bitirirsin.
kocaman sevgiler sana....

Rüzgar dedi ki...

Aynı dertten muzdarip birini daha bulunca ne kadar mutlu oluyor insan, demek ki sorun ben de değil diyiverdim :) Koştur koştur nereye kadar? Valla gittiği yere kadar diyicem artık. Sevgiler ve de kolaylıklar dilerim sevgili Perili.

Yeliz dedi ki...

peri, bu ara bende akşamları çok erken yatar oldum üşengeçlik üzerimde uff...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

betül'cüğüm her zaman önce şükrediyorum ,sağlıklıyım,evimde huzurum var çok şükür,ama zorunlu yapılanların dışında birşeyler yaparak rahatlıyorum ben .Blog yazmam bile bazı arkadaşlarıma şaşırtıcı geliyor,siz evde uzanarak dinleniyorsunuz bende bloğumu yazıp okurken dinleniyorum diyorum.teşekkür ettim moral dolu sözlerine....


eylül bahçesi ,merhaba,aslında çok güzel söylüyorsun boşver herşeyi yapmayıver diye ama bunu benim mikro organizmalar algılamıyor :),zaten yapmak istediklerim severek yaptığım ,yapacağım, ilgili olduğum konular ama yetişemeyince geriliyorum :))

muhabbet çiçeğim,iş hayatı bizi çok yoruyor ve geriyor aslında değil mi...birlikte çığlık atalım :)


Ebru inan sizlerden de aynı şeyleri duymak rahatlattı beni.


baldan tatlım,ağzından bal damlıyor,istifa dilekçeleri hazırda hangi merciye vereceğiz...:)

özi zaman baloncuğu fikri güzelmiş,zaten zamana bıraka bıraka herşey kalıyor ,yapılmadıklarını görmek esas beni çileden çıkartıyor :(


hobigiller aynı sıkıntıyı yaşayan insanlar nasılda anlıyor birbirini değil mi,paylaşımın için teşekkür ederim...

3 prenses sağlık kadar önemli birşey var mı, ne kadar haklısın ,umarım sağlığımdan olmadan atlatırım bu ruh halini...

tabiat ana yaptığım çok şeyi yorgunluklarımın üzerine gerçekleştiriyorum ve aslında hobilerim beni dinlendiriyor ,bana enerji katıyor,herşey üstüste gelince de iptal olyorum :(


rüzgarım inan sizlerden de aynı sıkıntıları duyunca ben de rahatladım desem yeridir,valla nedir bu ya koştur koştur nereye kadar?moral dolu cümlelere teşekkürler...

ah yelizim erken yatmak ne mümkün ,ama ne mümkün...
benim yerime de uyu...

HÜLYA dedi ki...

canım perilim sendeki sorun sana has değilvalla tüm çalışan kadınlarda aynı sorun var çalışmayıp evde duranlarda aynı şeyden şikayetçi ki bu gayet normal. ama kasma kendini rahat ol inan bana kendine eziyetten başka bir şey değil. Mükemmelliyetçi insanların en büyük sorunu bu bence. Herşeye yetişmek için kendilerini paralamaları..

Bırak tatlım bırak rahat ol bırak yetişemediklerin kalsın sen doya doya uykunu uyu son pişmanlık fayda vermiyor..

aah aaah sana diyorum ya ne güzel kelin ilacı olsa başına sürer. Bende aynı dertten muzdaribim ama ben artık bıraktım sıkıntı yapmayı.. baktımki ne sorun çözülüyo ne moralim düzeliyo.. oooh takmamak en iyisi canda rahat canan da...

öptüm perilim ayrıca bana yazdığın o gzüel övgü dolu sözlerine çok teşekkürler tatlım beğenip yapman beni çok mutlu ediyor. Afiyetler olsun tatlım. Öptüm senii

Annekaz dedi ki...

aynen .. bazen enerjim tavan yapıyor deli gibi temizlik yapıyor bilmem neli fırında bişiler yapıyorum ama çok az süpermen olmak lazım diyorlarya olunmuyor işte uyku uyumasam diyorum ki aslında uykuya hasretim.herkesten sonra yatıyor herkesden önce kalkıyorum ama yine de eksiklikler kalıyor.işte kadınlar bu yüzden çabuk yıpranıyor

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ya aslında biraz bizden kaynaklanıyor periliköşk'üm boş oturmaya dayanamadığımızdan herşeyi yapmak istiyoruz, planlar yapıyoruz ama yetmiyor zaman. Olsun bence yapacak listen boş olmasındansa dolu olması daha iyi, sıkma kendini, Bir enerji gelir çoğu şeyi yaparsın.

el*ff dedi ki...

süper kadınlar olduk perilicim herşeyi yapmak istiyoruz en güzel yemekleri yapalım evimiz pırıl pırıl olsun gezelim okuyalım izleyelim çalışalım vs vs vs yapılacaklar bitmiyo bi türlü ee bunca çok olunca vakit de yetmiyor haliyle :)))