27.10.2008

YASAK BİTTİ :)))

Oh be yasak bitti.Maskeli Hayat sayesinde dns ayarlarını değiştirerek bloğumu yine eskisi gibi kullanmaya başladım.
Maskeli hayatın verdiği dns ayarları

67.138.54.100

207.225.209.66.

Bu kabus hiç bitmeyecek ,ruh sıkıntısı dolu günler geçireceğimi düşünürken ,çözümsüz dert var mı şu dünya da ey Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi !.....
umarım tüm arkadaşlar yavaş yavaş bu düzenlemeleri yapar ve yine eski huzurlu günlere döneriz....
Ha bu arada çok garip ama yasak bana ,durum araştırması yaparken daha önce ziyaret etmediğim, ama keşfedince çok keyif aldığım 2-3 kapı araladı .Hayat sen ne garipsin ! ....

2 yorum:

el*ff dedi ki...

Perilii ne güzel iyi hoş arkadaşım da bu dns ayarları nedir nerdedir bi kaç yerde daha gördüm bu 11 haneden oluşan rakamları ama pek tanıdık gelmediler kendileri...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

elifciğim şimdi telefonla arayıp anlatacaktım ama saat geç yüreğini hoplatmayayım dedim.Şimdi ben bu işlerden hiç çakmayan biri olarak maskeli hayatın verdiği kodları eşimi pcnin başına oturtup beraber yaptık.aşamalarıile:
-ağ bağlantılarını açıyoruz
-solda ki pencere de ağ bağlantılarını görüntüle
-yerel ağbağlantısını sağ tıkla
-Özellikleri aç
-internet erişim kuralları(TCP/Ip) tıkla
ve aynı yerde tekrar özellikleri tıkla
-gelen pencerede yeğlenen dns sunucusuna ilk numara
diğer dns sunucusu kutusuna ikinci numara ve tamama basıp sonlandırıyoruz.
sıralamayı çok dikkatle izledim umarım yanlış bir şey yazmamışımdır bundan sonra herşey düzeldi....
dene bakalım...