26.10.2008

YASAKLAMAK YASAKTIR!!!!!

Kızlarım yasakla 2. kez karşılaştı.Önce aylar süren youtube yasağı ,şimdi de özellikle zeynep kızımın kendine özel bir dünya kurduğu blogspot uzantılı blogger yasağı...
Yasak neden yapılır,neden getirilir,sorularıyla etrafımda dolanıp durdu.
Dur hele küçüğüm ,yaşadığın ülke yasaklar ülkesi,yaşamın boyu daha ne yasaklar göreceksin.Nelere isyan edecek,birşey yapamamanın siniri ile hop oturup hop kalkacaksın.

Youtube yasağının aylar sürmesi bana bloglarımızın kolay kolay açılmayacağı hissini verdi.
Başka bir yere de gitmeye gönlüm yok.Blogcuyu çok ilkel buluyorum,ayrıca ora da kapanabilir .Wordpress daha geçen yıl kapanmamışmıydı.Kapanmayacağı ne malum.
En iyisi yeni bir alan adı alıp ,dertsiz başım kaygısız aşım demek gibi geliyor.
Ya da otur aşağı neyine senin bilgisayar,blog mlog o ne öyle , evinin işini gücünü yap,çoluk çocuğunla ilgilen Allah Allah....
Blograzzi forumdan olan biteni takip etmeye çalışıyorum.
Blog Hareket Günü imza kampanyası başlatmış.http://www.bloghareketgunu.com/index.php/
Ben de işe yarar ümidi ile imzamı attım,şu anda 118 kişi olmuş imza atan ,
imzaları atalım çoğalalım.http://www.bloghareketgunu.com/imza/bloguma-dokunma/
Ülkem de işler inşallaha maşallaha kaldığı için bekleyelim.

2 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Perilicim, hepimize gecmis olsun. Bu utanc verici olaydan hemen hemen es zamanli olarak haberdar oldum diyebilirim. Ama dogrusunu soylemek gerekirse, yasaktan cok, havaya rastgele ates eder gibi verilen tepkilere sasirdim ben. Nihayet yasagin sebebi ortaya ciktiginda da, halimize guleyim mi aglayayim mi bilemedim. Kapitalist gucler belesci guclere savas acmis, ama kabak kendi halinde yazan cizen insanlarin basinda patlamis!

Herkes isin ifade ozgurlugu boyutuna takilip kalmisken, belki de uzaklarda olmanin verdigi dinginlikle, olayin farkli boyutlari uzerine dusunuyorum kac gundur. Ve aklima nedense su kelimeler takilip duruyor; belescilik, su-i zan, sahte zen...

Eminim Zeynepcime en uygun dille anlatabilirsin durumu. Gerci benim gibi acemi bir annenin nasihatine ihtiyacin yoktur ama lutfen olayin diger boyutlarini da dikkate alarak anlatmaya calis. Belesciligin emege ve adalete karsi islenen bir suc oldugundan bahset mesela. Ya da bazen siniftaki bir afacanin sebep oldugu karisiklik butun bir sinifin cezalandirilmasina yolacabilir de. Ama tabii adil ve akilli ogretmenlerin, butun bir sinifi degil, sadece yaramazligi yapani cezalandiracagini belirtmeyi de unutma:))

Biz siladaki dostlarimizi okumaya devam edecegiz, sevgiyle ve hasretle. Umarim siz de bizi takip edebilirsiniz. Olmazsa, Kremalimin bundan sonraki maceralarini kuse kagida bastirip postayla yollariz size teyzesi:P

Sevgiler,
Ayse Sule

pastamalzemeleri dedi ki...

yasaklarla yeterınce haşır neşiriz zatenn:))) alışmaya baslasınlar yavaş yavaş:)))