18.03.2007

ALDIM,KULLANDIM,TAVSİYE EDERİM...

http://pnrt.blogspot.compınar' ın sobelemesinin üzerinden epey geçti,alıp kullandığım ve tavsiye edeceğim neler vardı ,kaç gündür düşünüp duruyorum,öyle çok fazlada bakın mutlaka diyeceğim bişeyler yokmuş kullandığım, işte bunlar çıktı bulduklarımdan..
pronto toz al gerçekten çok güzel, bir elimde kurubezim öbür elimde prontom,kokusuda hoş , toz alma işi çabucak bitiyor,özellikle cam yüzeyler de iyi sonuç veriyor,tavsiye ederim...

işte, evde elim ayağım, herşeyim sil atlarım,banyoda lavobolarda,klozet kenarlarında,mutfak tezgahı,ocak üstü,bütün beyaz eşya temizliği; siliyorum atıyorum,her tarafta extra bez kullanmaya gerek kalmıyor,kirli bezleri yıka temizle derdi yok,ama annem bu kadar çok ıslak mendil,sil at kullanmama deli oluyor ,paranı kağıtlara veriyorsun diyor ,ama ben size kesinlikle tavsiye ediyorum, zamandan tasarruf...

çok değişik marka yüz yıkama jel ve köpükleri kullandım ama Avonun bu yüz yıkama köpüğü o kadar güzel ki kesinlikle tavsiye ederim hem çok hesaplı...


açılmış ambalajlı içecekleri hem bayatlamaktan hemde dağılmaktan koruyor,kesinlikle tavsiye ederim, özellikle çocuklu evler için elzem ,İzmir de Kipada en alt katta Çin malı zamazingolarının satıldığı dükkandan...



gazlı içeceklerin,gazı kaçmasın diye yapılmış ve de alınmış bir zamazingo,memnunmuyum?gazın kaçmasına fırsat kalmadan mideye indirdiğimiz için anlamış değilim,ama genede kullanıyoruz... çocuklar büyüdü,onlarla alkalı tavsiye edebileceğim fazla birşey yok,kullandıklarımı da dağıttım,o zamanlar olsa tavsiye ederdim,neleri ?mama sandalyesi,araba koltuğu,oyun parkı,salıncak her evde mutlaka olmalı...




plastik hayvancıklar,küçük kızımın ennn sevdiği oyuncaklar,kesinlikle tavsiye ediyorum,onları yıkıyor,konuşturuyor,saatlaerca hiç sıkılmadan,öyle güzel oynuyorki,bazen hiç olmadık yerlere gizliyor ve ben çiçek sularken bir tarantula çıkıveriyor...





6-8 yaş arası (tabiki sonrası içinde...) oyun kartları ve kutulu oyunlar(süper doktor,tombala,puzzle,satranç,tavla)oynamak için çok ideal,severek oynuyorlar ve rekabet duyguları ortaya çıkıyor...






kitaplarımız,her daim kullanıyoruz,küçük kızım severek resimlerine bakıyor,bana yada ablasına da okutturuyor,beraber okuyup canlandırma bile yapıyorlar..genelde Dost yada D&R dan alıyoruz..








11 yorum:

bembi dedi ki...

MrMuscle sil-at'ı hiç bilmiyordum. tafsiyenden sonra cazip geldi :) o çiçek figüründeki kıskaçlardan bende de var! özellikle evimiz yeni, kavanozumuz yok iken çok işime yaramıştı, hala da boşta duran birtane bile yoktur :o)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Aslında bunların havlu gibi büyükleride var ama ben buralarda bulamıyorum detarjanlı hatta çamaşır suyu katkılı oldukları için gerçekten baya iş görüyo,şimdi elektrik prizlerini silmeye gidiyorum...:)))

Adsız dedi ki...

Ben de sana bi ürün tavsiye edeyim canım arkadaşım.Yine prontonun toz bezi;hem en ince yerlere bile uzun sapı sayesinde kolayca giriyor hem de başka hiç bir ürün kullanmıyorsun.Pronto toz savarı da kullanmış biri olarak bu toz bezinden daha çok memnun kaldım.Ucu kirlenince yedekleri de var.Bez yıkama derdi de yok büyük rahatlık...Sil at ise büüüüyüüük kurtarıcı :))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

elifim,bahsettiğin beyaz pofuduk birşey değilmi?Sanki hav bırakır izlenimi verirdi bana,ama tavsiyen üzerine hemen deneyeceğim,valla ne kadar az iş o kadar kıymetli zaman, böyle tiyoları herdaim bekliyorum...

Adsız dedi ki...

Evet evet o pofuduk şeyden bahsettim.Öyle hav filan bırakmıyor.Bi deşimdi aklıma gelen bi ürün;biliyorsun bizim beyazlarımız beyaz değil gridir sudan dolayı,ürün kosla oxi action max beyazlar için olan.Biraz pahalı ama beyazlarım artık gerçekten beyaz...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hımmm ,yarın hemen markete gidiliyor ve iki ürün de alınıyor,çünkü yarın zaten beyaz çamaşır yıkayacaktım deneyelim bakalım merak ettim ,harikasın teşekkürler,canım örtmenim:)))

pınar dedi ki...

araba koltuğunda kararsızım ben. yağmur çok hareketli.uslu uslu oturmaz o koltukata gibi geliyor. o kadar para verip kullanmazsa üzülürüm doğrusu. keşke deneme süresi verseler:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

pınarcım,haklısın alıpta kullanamayan arkadaşlarım oldu,çocuğun hergün uzun mesafede bakıcı yada kreşe gidiyor olsa şehir içinde mutlaka ne yap alıştır derdim.Ama zaten senin uzun mesafen baya bi uzun İzmir yolları ,o kadar süre büyük bir ihtimalle sıkılır.Kara vermek zor ama uzmanlar mutlaka tavsiye ediyor.Aslında alırken başta konuşucaksın 1 ay içinde geriye iade etme şansını ,niye olmasın ,aldığımız pek çok ürünü geri verip,başka bir ürünle değiştirmiyormuyuz?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Aaaaa o oyuncaklardan bizimkinde de var bir sürü. Ama artık pek oynamıyor. Eskiden üstüne basardım, otururdum ya da bazen koltuk minderlerinin altından toparlardım. Bir keresinde benim çantama doldurmuş hepsini. İşe bir geldim çantam oyuncak dolu.:)))

kurunane dedi ki...

oğlum araba koltuğunda önceleri oturmak istemedi. hatta eşimde ona destek çıkıp ''arabada boşuna yer işgal ediyor sen arkaya geç otur'' dedi. ''hayır ya alışacak ya alışacak'' dedim. gerçektende artık arabaya biner binmez kendisi koltuğuna oturmaya başladı.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kuru nane baya azimliymişsin doğrusu,bravo
incegülcüm ,aynısını bende yaşadım,okula geldim çantayı bi açtım bidi bidi bisürü oyuncak,öğrencilerim çok gülmüştü..