11.03.2007

EBELEME SOBELEME



Evet ,vazgeçilmezlerle,biraz içsel durumları deşeleyeceğiz,Bakalım neler dökülecek:


fikriminincegülü nün yaptığı gibi,en büyüklerden başlıyorum bende; canım babam,Karşıyaka aşığı,yufka yüreklim,çocuk ruhlum (ona çekmişim),bütün gün yerinde duramadan İzmir'in altını üstüne getiren adam,


Annem,mis kokulum,evkuşum,hiç mi bişeyden şikayet etmez insan..


Evimin direği,cool insan;bebişlerim,öpmeye ,koklamaya doyamadığım cimcimelerim


İzmir'im,güzel şehrim,doğumum ,çocukluğum,gençliğim,


çok uzaklardaki eskimeyen dostum,Meral'im,sanatçı arkadaşım,


CD lerim,haftasonu okumayı bitiremeyipte okurum diye sakladığım koca bir yığın olan

gazetelerim,


Her ay koşturarak almaya gittiğim dergilerim(süper,evim,maison française,atlas,nationel,


mis kokulu kremlerim,parlak rujlarım,mutlaka rimelim,allığım,


rengarenk bi dolu atkılarım,çantalarım


gitarım,akor dosyam ,müzik sözlüğüm,


aaa parfümlerim,


tabiki bilgisayarım,fotoğraf makinem,casio saatim,güneş gözlüğüm,


her hafta mutlaka yediğim mezgit(evin erkeğinin özel pişirimi ile)


şimdilik bu kadar aklıma gelenler,çok uykum geldi ve karnım acıktı başka düşünemiyorum. pınar veipek sobelenmediyseniz sizi sobeliyorum...


4 yorum:

pınar dedi ki...

izmirim güzel şehrimi katılıyorum. çok özledim valla. bir de mezgit. epeydir yemeedim. bayılıyorum mezgite. keşke bizde de evin erkeği özel olarak pişirse:))

o pınar ben miyim acaba? yoksa üstüme mi alındım?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Evet pınarcım,o pınar sensin,blog dünysında başka bir pınar tanımam ben:))))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim, on barnağında on marifetli perilim. Demek gitar çalınıyor. Ben de çok isterdim enstrüman çalmayı aslında. Neyse flütle idare edicez:)))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

incegülüm,senin övgü dolu satırlarını okudukça kanat takmış uçma durumlarında oluyorum,benim terapistim gibisin:))))