23.04.2007

23 NİSAN KUTLAMALARI ( 1 )

Zeynep kızım Bartın Belediyesi Çocuk Korosunda.Sene başından beri çalışmalarını sürdürdüler ve bugün 23 Nisan konseri ile bizlere harika dakikalar yaşattılar...
Repertuarlarındaki şarkılar,yaptıkları kanonlar ,uyumları çok güzeldi,canım kızım gurur duydum seninle.Öyle böyle değil gerçekten çok güzeldi,önümüzdeki günlerde Ankara'da yapılacak olan Korolar şenliğine katılacaklar.Bu arada koroya eşlik eden Zonguldak KaraElmas Üniversitesi Devlet Konservatuarı Öğretim Görevlileri de eşlikleri ile ayrı renk kattı.
Finalde bütün salon ayakta ,alkışlar eşliğinde, 10.yıl marşı okuyarak,gece noktalandı...
Bütün çocuklarımızın Çocuk Bayramı ve tüm ulusumuzun Egemenlik Bayramı kutlu olsun...



Koro şefi Kemal Öğretmenimiz bütün bir yıl boyu çalıştırdığı korosu ile harika bir konser sundu bize...

















Bartın Valisi,Bartın Belediye Başkanı,Aydın İlik hocamızı kutluyor.






10 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah kızımıza.:) ne kadar güzel ya.:) Allah nice nice başarılarını göstersin inşallah.. sen de hep böyle gurur duy kızlarınla.:)))
Öpüyorum analı kızlı sizleri.:)))

pınar dedi ki...

maşallah zeynebe. ne mutlu sana kızınla gurur duyuyorsun. onun başarılarına seviniyorsun. ben de o günleri görürüm inşallah.
zeynebe bizden öpücükler ve tebrikler...

Adsız dedi ki...

oyyy öperim ben bu cadıyı..maşallah..Allah başarılarını daim etsin..bizimkiler cok komikti :)kimse yerinde durmadı agladı kaçtı :)
ya ne dicem..zeynep ve ipek ikizmi ula :)

ipek dedi ki...

Ben nasıl sulugöz birşey oldum yaa.
Valla eskiden böyle değildim..
Gözlerim doldu fotoğraflara bakarken bile.
Nasıl gururlanmışsındır annesi..
Gönülden tebrik ederim
Sevgiler
ipek

Deniz dedi ki...

tüylerim diken diken oldu. gurur duydum çocuklarımızla... kara kuzum da nasıl güzel duruyor aralarında. pırlanta maaşallah...

bembi dedi ki...

maşşallah maşşallah!!! ellerine dillerine sağlık! :D

ciceklibahce dedi ki...

Ne güzel, ne kadar gurur verici:) Tebrik ediyorum:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum,bütün güzel sözleriniz için,dilekleriniz için .Çocuklarımız,gözbebeklerimiz,umarım hepimiz daima başarıları ile gurur duyarız...

Adsız dedi ki...

Zeynebi tebrik ediyor çok öpüyorum.Bundan sonra da başarılarının devam edeceğine yürekten inanıyorum. Keşke orada olsaydım.Keşke sahnede onu izleyebilseydim.Ahhhh ahhhh.nihal aktan

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım arkadaşım,çok teşekkürler,çocuklarımızın başarılarını inşallah her daim görürüz ,evet keşke daha yakında olsaydınız da gelebilseydiniz,mesafeler böyle zamanlarda nasıl da kendini belli ediyor değil mi?...sımsıkı kucakladım sizi...