3.04.2007

DENİZİ ÖZLEYENLER İÇİN


10 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Dört duvar arasında, evraklara gömülmüş, boğulmak üzere iken, bu resimle kendime geldim.:) Arkadaşın bu kıyağını unutmayacak.:) Öpüldünüz çok.:)))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Aynen, kitaplar arasında boğulmuşken ,ekledim AMASRA resmini,bende öpüyorum çokkkk:)))

ipek dedi ki...

Çok özledim çoook!!!
:)sevgiler
ipek

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

az kaldı İpek,geçen yıl mayıs sonunda -ki karadeniz kolay ısınmaz-girmiştim denize ,bu yıl küresel ısınma ile daha da erken gireceğiz galiba,keşke doğamız iflas etmese de geç girsek...:(((

kurunane dedi ki...

ben deniz sevmeyenlerdenim efendim :) sadece fotoğraf olarak severim. buda gerçekten çok güzel bir fotoğraf

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

aaa kurunanem,deniz memleketinde yaşıyorsun ama sevmiyorsun,neyse saygı duyuyoruz efemm,Foto Amasra ya ait...

Deniz dedi ki...

oooy oyyyyy.... yaktın bizi perilikosk :) kokulu fotograf olaydı da, yüzümüze vuraydı :(

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

teknoloji o günleri bize göstericek mi bilmiyorum valla ne iyi olurdu değil mi,kokusunu da eklemek,sen baya bi özlemişsin canım ya..

CeRkeS KıZı dedi ki...

amasra demek..çok güzelmiş yaa..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çerkes kızı en kısa zamanda görmeni tavsiye ederim,pişman olmayacaksın...