19.12.2007

BAYRAM


ipek kızım içeride yazı tahtasının üzerine dizelediği çukulata ve şekerleri bize satmak için bağırıyor..
-1 lira şekerler 1 lira haydi...gelin alın güzel şekerlerimi...
zeynep kızım ipeğin oyununu bozmakla meşgül...
babamız tv nin karşısında şekerleme yapıyor...
ben laranjit oldum ,boğazlarım feci durumda, ama ev işi bekler mi ,evi süpürdüm sildim ve şimdi bir mola ayırdım kendime...
hepimiz için sağlık ve güzelliklerle dolu bir bayram olsun bu bayram.
Artık gündemde ,facia ve ölüm haberlerinin olmadığı ,güzel günler beklesin bizi..
Ben bayram da Bartın'dayım,çocuklarıma zaman ayırarak,film izleyerek,kitap okuyarak geçsin istiyorum günlerim...
Sizlerin de arzu ettiği gibi geçsin bayramınız , haftaya görüşmek üzere...

31 yorum:

nur ayday dedi ki...

Nice Bayramlara Peri'ciğim...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım senin de nice bayramların olsun...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

BETÜL dedi ki...
periliciğim ailenle beraber mutlu huzurlu bir bayram diliyorum canımm

18 Aralık 2007 Salı 23:26

Adsız dedi ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

Adsız dedi ki...

tüm sevdiklerinizle dha nice güzel bayramlara.
sevgiler bıraktım.

Adsız dedi ki...

Canım Kurban bayramını En İçten dileklerimle kutlarım , öpüyorum seni
İyi bayramlar :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bütün aile üyelerine iyi bayramlar efendim..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ailenle mutlu gönlünce bir bayram diliyoruz.
Bu müzikte yine bitirdi beni. Benim niye Elvis albümüm yok ya, bayramda edineyim bari.

Anıl dedi ki...

İyi bayramlar efendim!

Adsız dedi ki...

Mutlu bayramlar Perilim, o çook tatlı ve şeker kızlarınla ve de tabi ki bütün ailenle mutlu bayramlar diliyorum sana..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

ailece bayramınız mübarek olsun canım benim::)

Zamandan Sızan dedi ki...

HEP HATIRLAYACAGIMIZ BAYRAMLARDAN BİRİ OLSUN PERİLİ...

FİLİZ BAHÇESİ dedi ki...

Nice güzel bayramlar arkadaşım . Kurban Bayramın kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Kurban bayramınız kutlu olsun ...
Sevdiklerinizle ailenizle birlikte mutlu huzurlu bir bayram geçirmenizi dileriz...

ayca ve tugce

Dut agaci dedi ki...

Canim benim gecmis olsun öncelikle.Bol bol adacayi ve papaatya ic.Kizlarini öptüm,hayirli saglikli nice bayramlara Rabbim eristirsin,bayraminiz mübarek olsun...

Betül dedi ki...

periliciğim
çok geçmiş olsun cnm sana acil şifalar diliyorum,
ailenle beraber mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmeni diliyorum....
sevgiler....

Ferhanca dedi ki...

bayramınız kutlu, mutlu umutlu geçsin..

Deniz dedi ki...

Mutlu bayramlar dilerim. Keşke gelseydiniz (ne kadar bencilim) hem büyükleri ziyaret ederdiniz hem de biz sizleri görürdük :) Neyse ama bizim bir bayram sözümüz var daha size :) Çook çok öpüyorum kuzularımı, seni. Eşine selamlar. Kitapları oku bak bayramdan sonra sınav yapacağız :) Çok özledim büüühü.

Annekaz dedi ki...

Yorumun için çok teşekkürler ilk blogger misafirim oldun. mutlu bayramlar :)

kumralada dedi ki...

uzun bi aradan sonra iyi bayramlar canım...
nice bayram gibi bayramlara...
öptüm şeker şeker yanaklarından:)

Gamzeli dedi ki...

malesef hastada olsan, ölsende ev işi beklemiyor mutlaka yapılacak, geçmiş olsun ablacım
iyi bayramlar

Mutluveumutlu dedi ki...

Senin ve ailenin bayramını kutluyorum ablacım.
Huzurla, mutlulukla daha nice bayramlara...

Adsız dedi ki...

Canım iyiy bayramlar, çok geçmiş olsun kendine dikkat et canım.

Tatilden dönüşünü bekliyorum :) filmler ve kitap yorumlarınla .

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili perili köşk,
öncelikle çok geçmiş olsun.
Sonrada senin ve ailenin bayramı kutlu olsun iyi dileklerine canı gönülden katılıyorum sevgiler

Derin Sularda dedi ki...

Bende bayramını kutlar sevdiklerinle daha nice mutlu güzel bayramlar dilerim..
sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, sanada dilediğin gibi sevdiklerinle güzel bir abyram geçirmen dileğiyle. Öptüm

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Anneciğim,kurban bayramın kutlu olsun.İyişallah, bayramını sağlıklı ve mutlu geçirmişsindir.Blogunu çok beğeniyorum.Sevgiler...KIZIN.

nalan dedi ki...

Geçmiş olsun ,umarım iyileşmişsindir.
Nice güzel bayramlara ,hergünün bayram sevinciyle geçeceği günlere erişmek dileğiyle...

BALDAN TATLI dedi ki...

Daha nice bayramlara canım. Sağlıkla sıhhatle.

Adsız dedi ki...

mutlu bayramlar dilerim